WhatsApp Marketing: Što trebate znati
Što je WhatsApp Marketing?
WhatsApp svakako zauzima top mjesto u najkorištenijoj besplatnoj aplikaciji. Iako je primarno kreiran za besplatnu razmjenu online poruka, ubrzo je postao i svojevrsna platforma za digitalni marketing. Zašto umiješati marketing u navedenu aplikaciju? Njeno jednostavno korištenje i bliski kontakt s kupcima omogućuje bolje i kreativnije poslovanje. WhatsApp više nije samo ograničen na slanje i primanje tekstualnih i multimedijskih poruka, što znači da nam se nudi mogućnost stvaranje sadržaja i statusa koji mogu privući određene kupce.
No, WhatsApp marketing se ne može uspoređivati s Facebook, Instagram ili YouTube marketingom, jer je pristup osobniji. Mnoge firme danas uz reklamu nude i svoji WhatsApp broj kako bi ih klijenti mogli kontaktirati na brz i jednostavan način. WhatsApp Marketing traži dobro razrađenu strategiju poslovanja, jer inače ćete biti u scenariju gdje ste ugušeni s raznim kontaktima. Kako započeti svoju priču s WhatsApp-om? Za početak, bilo bi najbolje da na svojoj web stanici na kojoj je prisutna dobra seo optimizacija ostavite WA kontakt broj, i društvene mreže na kojima vas se može pronaći
WhatsApp Marketing i kako se on razlikuje od drugih oblika marketinga?
Radi sve većeg broja korisnika WhatsApp-a, stvorena je još jedna WhatsApp aplikacija – WhatsApp Business. Navedeni oblik mogu preuzeti sve tvrtke ili javne osobe koje se bave nekom uslugom. WhatsApp Business omogućuje veći pristup alatima koji su potrebni za dobru interakciju sa potencijalnim kupcima. Što nam nudi WhatsApp Business? Omogućuje postavljanje vašeg poslovanja online, kao i prodaju vaših proizvoda ili usluga. Odgovarat će najbolje potrebama malih poduzeća koji nude manji broj proizvoda ili usluga.
WhatsApp Marketing vam nudi sljedeće: Istovremeno kontaktiranje do 256 ljudi, postavljanje automatskih odgovora kada vam se netko javi ili kada ste odsutni, korištenje na maksimalno 5 uređaja istovremeno. Otvaranje poslovnog računa je sasvim jednostavno, potrebno je samo skinuti i instalirati aplikaciju. Kako se stvara WhatsApp Marketing? Za početak, nakon što ste naglasili na svojoj web stranici ili društvenim mrežama da imate WhatsApp kontakt, sljedeći korak je slaganje poslovnog računa. Na svoji račun možete dodati razne kataloge, slike, kratke opise. Ono što navedeni oblik marketinga uvelike razlikuje od drugih je sama činjenica intimnijeg odnosa s kupcima ili klijentima, kao i brzina dogovora.
Da li WhatsApp Marketing ima ograničenja?
Odgovor je da. WhatsApp Marketing nam donosi određena ograničenja. Postoji više nedostataka koje bi ubrojali u ovakav način poslovanja: Limit je na 256 kontakata, ne možete pratiti analitiku, ne možete pratiti učinke agenata, ne možete ponuditi opciju korisničke podrške. Ukoliko želite imati sve navedeno, tada vam se nudi i opcija WhatsApp Marketing Business API. Navedena vrsta WhatsApp-a je namijenjena srednjim i većim poduzećima koji imaju velike količine upita sa strane klijenata. Nažalost, navedeni oblik aplikacije ne možete skinuti, već ga morate potražiti na marketing platformi AiSensy.
Uz engagement navedenih platformi dobivate sve dodatne pogodnosti koje vam mogu pomoći u boljoj komunikaciji. Navedeni oblik marketinga je svakako izvrstan način za povećanje i oglašavanje prodaje i usluga, no potrebno je uzeti u obzir da ono i košta. Ukoliko mislite da vam navedeni oblik marketinga ne bi pomogao a želite bliski kontakt s klijentima, tada uvijek možete ostaviti opciju javljanja u inbox na društvenim mrežama ili putem vaše mail adrese. Također, bilo bi dobro da na svojoj web stranici postavite live chat koji će ponuditi pomoć bilo kojoj osobi koja nešto pretražuje na vašoj stranici.
Tagovi:
Možda će vas zanimati
Markirani satovi za odijelo
Sat je do zgloba ono što je cipela do stopala: pribor koji se ne smije zanemariti. Odabir sata koji ćete nositi s odijelom važna je kupovina, a evo pravila koja morate slijediti da biste pogodi
Kako radi klima uređaj
Klima uređaji moderna su solucija za borbu s vrućinama, posebno u tropskim i toplijim krajevima. Njihova primjena sve je popularnija, a nije rezervirana samo za rekreativno korištenje u stanovima, već
Kako započeti mail
Slanje mailova događa se svake minute, svake sekunde i to bilogdje na svijetu. Gotovo pa smo već navikli slati mailove svakodnevno i ne predstavlja nam to problem. Ipak, dio nas nije siguran na koji s